Pilviseltä näyttää... harmi, luvassa oli auringonpaistetta. Täytyy tänään varmaan ulkoilla, kun viikolla jää vähän vähäiseksi tuo ulkona oleminen. Ja jos vaikka siivoisi vähän, alkaa näyttää vähän siltä.

Ruuasta olen myös miettinyt, mitähän sitä laittaisi. No, täytyy siivoilun aikana miettiä.

Heräsin vauvan pyörimiseen mahassa taas kuudelta. Aamuvirkku vekara sieltä taitaa olla tulossa!

Sain sitten poikien puhelimesta viestiä, jotenkin tuntuu ettei ole niiden oma mutta ei voi tietää, kun ei voi tietää. "Etkö sää tajua me ei haluta sun viestejäs, ihan sama mihin meet ja jätä nyt jo meidät rauhaan! Ymmärrä nyt saatanan paska! "

Mä vastasin siihen, että "Mä ymmärrän että teilläkin on mua ikävä. Harmi, ettei olla nähty! Olis kiva jos tänään nähtäis. On parillinen viikonloppu. Mul on jauhelihakeitto valmiina, siitä riittäis teillekin. Voitte tulla vaik samantien. Jos teille käy."

Vastauksen sain vielä: "ei varmana tulla ja lopeta se hokeminen".

Tänään oli sitten tämmöinen päivä: käytiin iltapäivällä mun kaverin luona naistenpäiväkahveella. Minä sain kukkia, mutta hö - tarkoitus oli viedä mukana kukkia, käytiin pikkukaupassa sitä varten. Mutta oli kaikki kukat loppuneet - ei sitten haettu toisesta paikasta.  Oli mukava nähdä kaveria. Hänen tyttärensä poikineen ja miehineen tulivat pyörähtämään siellä myös.  Kaverilta saadaankin vauvalle hoitotaso laatikostolla tuonne yläkertaan. Lupasivat käydä tuomassa meille joku kerta. :)

Myöhemmin mun vanhemmat kävi meillä ja miehen kaverit kävivät hakemassa kelkan pois lainasta. Eivät olleet ennen käyneetkään, soittelivat ajo-ohjeita ennen tuloaan. Keiteltiin kahvit ja rupateltiin. Isä tarkasteli talon ilmastointisysteemiä, toimiiko oikein. Äidin kanssa katseltiin vauvan vaatteita - Kelalta on pakkaus tullut meille jo muutama viikko sitten, eikä ollut vielä nähnytkään sitä. Ihmeteltiin yhdessä, että taitaa vauvalla olla vaatteita jo niin paljon, ettei uusia tarvitse juuri hankkia.... :)