Lasten elatusmaksuasian käräjäsovittelu.

Kävi tosiaan niin, että vielä eilen ennen klo 16 oli tilanne se, että mä olin myöntänyt 130 per poika niinkuin vaadittiin, mutta en takaperoisia kuin vireillepanopäivästä eli marraskuusta alkaen. Ja vaatimus olikin muuttunut 270 per poika, 2 vuotta takaperoisia ym. niin sitten olikin sovitteluneuvottelu, eikä varsinainen istunto. Kesti tosiaan 4 tuntia, eikä sopimukseen päästy. Mun tarjous oli 6 kk takaperoisia, mutta takaperoiset poikien tilille ja 170 per poika kuukaudessa jatkossa.. Mutta ei käyny, koska exä haluaa rahat OMALLE tililleen. Muuten ei käy. Määrättiin kärjäpäivä, joka on nyt sit 10 päivää ennen mun laskettua aikaa...

Olihan se vähän rankkaa.... kun siellä tuomarikin kyseli, että eikö pitäis antaa periksi, että asia saatais päätökseen. Mutta en minäkään kaikessa voi periksi antaa. Sorry vaan. Ja täytyyhän mun itsekin elää.... Eikä kyseessä ollut ollenkaan sellainen asia, jota olisin itse halunnut olla maksamatta jo aiemmin. Kukaan ei vaan ollut määrännyt minua maksamaan mitään. Toki mä haluan poikien elatukseen osallistua. Menis vaan pojille ne rahat!!

Mun elatuskyky oli exän taholta osoitettu  olemaan 60 % ja huoltajan 40. Sillä ei oo tuloja. Mutta kuitenkin oli heittänyt poikien harrastuskuluiksi monta sataa euroo jääkiekko, joita ei oikeesti ole. Luistimet hakivat multa ja kypärät, paikallisen seuran vuosimaksu on 5 euroo kausi. Ja luistin on toisella pojalla rikki, on joutunut lainaamaan kavereiltaan. Että nyt se sit joutuu esittämään ne kuitit. Smiley  Endurot ym. jutut kuulemma on harrastuksena pojilla. Just juu. Ja tuloja miehellä netto 1100 euroo. Ihan himmeetä. EIhän siihen pysty niillä tuloilla.

Voi anteeks pojat, millaiste vanhemmat teillä on!!!!!!! Riitely senkun jatkuu vaan.